Zaměřujeme se jak na komplexní převzetí provozu ICT oddělení , tak i outsourcing vybraných ICT služeb, např.:
- plánování a strategie IT
- konzultační a poradenská podpora managementu a klíčových uživatelů IS/IT,
- správa provozu infrastruktury
- serverů a koncových stanic,
- Síťová a SAN infrastruktura
- Datová úložiště
- Zálohování
- Bezpečnost
- Operační monitoring
- provoz informačních systémů
- Service desk a service management
Popis řešení
Provozování informačních systémů, služeb a udržování v provozuschopném stavu veškerou infrastrukturu je nelehký úkol, do kterého je potřeba vkládat mnoho úsilí. Aby jste svoje úsilí mohli soustředit zejména na vaše hlavní obchodní činnosti a získat tak náskok před konkurencí, využijte Oursourcing ICT služeb, moderní dělbu práce. V rámci outsourcingu budeme nejen efektivně provozovat infrastrukturu, ale zároveň navrhovat optimalizační kroky a moderní řešení, které zvýší kvalitu poskytovaných služeb.
Jak však poznáte, že daná služba ICT je poskytována kvalitně? Před převzetím správy dané ICT oblasti je se zákazníkem připravena a sepsána smlouva typy SLA, tj. Service Level Agreement, která jasně definuje prostřednictvím stanovení metrik jaké služby a v jaké kvalitě budou služby dodávány. V případě nedodržení daných metrik, které jsou vyhodnocovány po určitém časovém období, lze přistoupit i k penalizaci dodavatele, který tak se zákazníkem sdílí rizika ICT.
Cenová politika outsourcingových smluv umožní zákazníkovi jak úsporu vlastních nákladů na ICT tak i lepší kontrolu provozních nákladů. Díky tomu, že outsourcing náklady jsou provozní náklady (OPEX), sníží se tak investičních náklady (CAPEX). Nastavení cen odvíjíme podle typu obchodního případu, např.
- určitou jednotku poskytované služby (počet serverů, uživatelů atd.)
- paušální měsíční cenu
- paušální měsíční cenu + případné dodatečné nadstandardní služby